søndag den 3. februar 2013

ADDITIONS TO MY PERFUME COLLECTION

ADDITIONS TO MY PERFUME COLLECTION

Hej alle jer dejlige tøser. 
Som mange andre piger, elsker jeg parfume, og har for nyligt tilføjet to parfumer til min samling.





CHANEL COCO MADEMOISELLE - 100 ml - eau de toilette - KØBT FOR: 560 kr.
Den har en meget blandet duft, for ingredienserne er blandt andet: appelsin, mandarin, jasmin, tyrkiske roser og orangeblomst. 
Selv har jeg altid synes at CHANELs parfumer har haft en tendens til at dufte lidt "ældre-kvinde-agtig", men denne her overgår godt nok mine forventninger. Den er lidt dyr, normalprisen er ca. 750 kroner, for 100 ml, men jeg fik mig skaffet den, i et -25% udsalg. 


KYLIE MINOGUE - SHOWTIME - 30 ml - kan fås ned til 160 kr.
Jeg har ikke selv købt denne, men derimod fået den, efter ønske. Denne parfume brugte jeg rigtig meget i mine efterskoleår, og jeg synes den bringer de gode minder tilbage. Den er meget sød, synes jeg selv, så hvis det ikke er dig, så hold dig fra den. 
Efter hvad jeg har læst har den dufttegn fra solbær, vilde jordbær, freisa, lakrids, palisander, hvid moskus og konfekt.

Men min nuværende favorit er absolut den fra CHANEL. 

Hvad er din favoritparfume? 

XOXO 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar