søndag den 3. februar 2013

MYBEAUTYBOX JANUAR

Hej alle!

Så er det ikke længe siden MyBeautyBox Januar kom ind af min dør med posten. 
Har indtil videre modtaget to bokse, men tænkte jeg ville vente med at skrive om konceptet, indtil jeg var sikker på jeg kunne lide det. :)

Månedens Box ser således ud:


Temaet for boxen er "Vinter skønhed"
I denne box modtager hvert medlem 4 produkter, og i dette tilfælde, vil jeg sige at ALLE er fullsize, bortset fra den lille prøve der ligger sammen med lipgloss'en :)

Indhold:
Dr. Hauschka Lemon Body Wash - fullsize: 99 kr.
BodyNordic Kiss & Makeup Lip Gloss - i farven "Red" - fullsize: 99 kr.
Sally Hansen Gem Crush Nail Polish - i farven "Showgirl Chic" - fullsize 79.95 kr
Revlon Just Bitten Lipstain + Balm - i farven "Lust" - fullsize: 79.95

Så overall er værdien af kassen jo fantastisk i betragtning af du betaler 129 kr pr. box!

Personligt bruger jeg ikke rigtig læbeprodukter i form af lipgloss, lipstain, læbestift og sådan, da jeg er meget "bleg" i huden, ser det tit voldsomt ud. Men ellers er jeg tilfreds. Vil dog lige sige, at Sally Hansen neglelakken, er et mareridt at fjerne fra neglene igen.. 

Du kan også få 4-5 skønhedsprodukter om måneden for 129 kr her:


- XOXO


3 kommentarer:

  1. Rigtige fine ting, det kunne være man skulle overveje! Fin blog du har dig. :-)

    http://dailybloggingbymetteogemma.blogspot.dk/
    -emma

    SvarSlet