tirsdag den 5. februar 2013

BE AT YOUR BEST, OR? BB-CREAM

BE AT YOUR BEST, OR? 

Maybelline Dream Fresh BB


Okay.. Nu har jeg i ca. to uger brugt denne BB-cream, jeg har aldrig før prøvet BB, men eftersom at Maybelline har lavet den, og normalt laver gode produkter til prisen, så tænkte jeg.. "Så prøver vi."

Pris: 100 kr i Matas

Det står der den gør: 

  • Giver en naturlig glød
  • Komplimenterer hudtone
  • SPF 30
  • Fugter hele dagen
  • Gør hudfejl utydelige
  • Olie-fri
  • Ser glat ud
  • Føles frisk
Gør den de ting? Og nogen ulemper?

Det med den "naturlige glød" er svær at opnå, hvis man ikke er naturlig. Og den her ser ikke ligefrem naturlig ud. Den tørrer meget hurtigt, og er tyk i konsistensen, og derfor kan det godt være svært at få det til at se naturlig ud, uden kanter, omkring hagen. 
Den fugter, det vil jeg sige, og hvis man har rødmen, så dækker den det også lidt - vil dog anbefale at bruge en foundation i T-zonen hvis du lider at voldsom rødmen. Den er olie-fri, og det er godt, for så er holdbarheden længere.
Et problem er dog farveudvalget. Den er kun lavet i 3 "farver". Light, Medium, Dark. Jeg købte den lyseste "Light" og den synes jeg var lidt mere mørk end jeg ønsker. Jeg er naturligt super bleg, så hvis det også er dig, ville jeg gå efter en BB-creme der har et større farveudvalg. 

Overall, er jeg tilfreds. Men jeg vil dog i hverdagen holde mig til min Maybelline Superstay 24 foundation.

XOXO
            

Ingen kommentarer:

Send en kommentar