fredag den 17. oktober 2014

NEW IN - SEPHORA

New in.. Og indtryk?


Har været i Sephora for første gang (!!) i denne weekend. Det var en spændende tur, og fik en masse gode sager. Jeg var i den I Illum, og fik også en chance for at få en backup af min favorit foundation Lancome Teint Idole 24 HR i 005.. Den er desværre ikke altid til at finde, da den er SÅ lys at den tit kun er i butikker med udvidet sortiment :(

Nå! Nu tilbage til hvad det hele handler om! 



NARS SHADOW PENCIL - Goddess  MAC PAINTPOT - Soft Ochre 
DIOR MASCARA - Diorshow  BENEFIT - They're Real! OPI - Princess Rule! 
SEPHORA EYESHADOW - Morning Mocha NO88 SEPHORA BRUSH - Rounded Crease 13




Fra venstre : Sephora "Morning Mocha" - Nars "Goddess"

Nu har jeg haft en chance for at lege lidt med produkterne, og lære kvaliteten at kende..

Blyanten fra Nars er en rigtig fin farve - når man bruger den, kommer den meget mere af som guldfarvet, iforhold til hvad den ligner i pakken.. Jeg har brugt den både som eyeliner og som base under andre farver på øjenlågene, og den holder godt! Jeg er absolut imponeret - men nu har jeg heller ikke særligt mange produkter fra Nars.

Mac paintpot hører man altid en masse om, når man ser youtubere.. For mange er det et HG produkt, men indtil videre har jeg ikke rigtig været vild med mange af deres produkter. Nå tilbage til produktet. Lidt går langt - der er rigtig meget i den lille bøtte i forhold til hvor meget man skal bruge. Jeg foretrækker at bruge fingre, men ved at andre også har kunnet lide den med en concealer børste. Den holder godt, og farverne skrider ikke for meget rundt i løbet af en dag, på trods af mine meget fedtede øjenlåg. Jeg har også mange synlige årer, hvilket den dækker udmærket!

Dior mascara er blevet en rigtig god favorit! Jeg bruger den normalt ovenpå et tyndt lag Maybelline false lash effect.. Den er dog lidt i den dyrere ende (mener det var 240 kr?) Børsten er en forvokset version af den klassiske. Den giver en del volumen, dog ikke helt så meget længde, derfor bruger jeg den ikke som den eneste, uden noget under.. (undskyld neglene)



Benefit mascara er nærmest blevet et kultprodukt.. Desværre og meget skuffende må jeg desværre erklære mig uenig. Det kan godt være den bare ikke passer til mine vipper - men for mig er den meget flydende, og den klumper en del på mine vipper. Den tager også lang tid om at tørre ind, og har været nødt til at tage det hele af, og starte forfra.. Jeg prøver nu at lade tuben så liiidt åben, så den kan tørre lidt ind, så den ikke er så våd.
Det er en plastik børste, med små pigge nede på enden.. Desværre ikke en fan.



OPI neglelak hvem elsker ikke dem? Den er dog ikke så tyk som den ser ud, men noget mere gennemsigtig, så jeg plejer at bruge to lag af den. Kvaliteten er udmærket. Bruger Loreal Diamond Force under som underlag..  Der er også en smule glimmer i den - men ikke noget der gør at den er sværere at fjerne igen



Sephora øjenskygge skulle være god kvalitet til okay penge. Dyr var den heller ikke, men må sige at jeg nok hellere ville købe en Wet N' Wild trio.. Den er helt mat, men er ikke imponeret over farvekvaliteten i den. Den kommer ikke helt ud som jeg havde forventet, farven er ikke ligeså stærk som jeg havde håbet på. Men selve kvaliteten af øjenskyggen og konsistensen er udmærket og rigtig god. Desværre ikke så godt pigmenteret som jeg havde håbet.. 

Sephora børsten er rund hele vejen, og går lidt op i spidsen. Den er rigtig god til at blende farven ud ved overgangen inden øjenbrynet. Den fælder dog en smule, men den kostede heller ikke så meget, så min MAC crease børste er stadig min favorit på det punkt..


Alt i alt, er jeg rimelig tilfreds med mine køb, og oplevelsen at være I Sephora var helt sikkert spændende. Det er noget jeg helt bestemt vil gøre en anden god gang, når jeg er i nærheden.. Nå de damer, i må have en god weekend! 

- Lisa

Ingen kommentarer:

Send en kommentar