tirsdag den 23. april 2013

THE BEAUTYBLENDER

Den perfekte make-up?

Jeg har modtaget beautyblenderen, som skulle være revolutionerende indenfor pålægning af flere slags make-up, men hovedsageligt foundation. Der er blevet talt rigtig meget om den på youtube og flere af de kendte "guruer" bruger den. Men er det ikke bare en almindelig svamp til påføring? Umiddelbart tænkte jeg det samme, og omkring 200 DKK inkl. fragt (hvis man køber den i Danmark) er sgu en dyr svamp!

Men jeg vågede mig ud, og købte den. Jeg købte den dog på Amazon.co.uk, hvor den er en smule billigere - også inklusiv fragt. Nå, men svampen er i 3 forskellige farver - hvid, sort og pink.


Jeg tog den i pink - da den var billigst, og den hvide kunne jeg godt forestille mig, bliver RIGTIG beskidt! 

Jeg har nu testet den i en halvanden uges tid, og nu kommer vi til dommen.

Jeg synes selv det er dyrt for en svamp - og man kan også finde "kopier" af denne, men de skulle ikke være ligeså gode. Ligesom alle andre makeupbørster - skal de vedligeholdes. Man kan købe det firmaet har lavet til svampen, som næsten koster det samme som svampen, ELLER kan du tage ned i dit nærmeste supermarked og købe noget babyshampoo, eller neutral face wash. Jeg har brugt begge dele, og det fungerer udmærket. Jeg har vasket min en gang i ugen, og jeg kan allerede nu sige, at alt altså ikke kommer ud af den igen. Og første gang du vasker den, kommer der lidt af svampens farve ud, men no fear, den forbliver den farve den er! 



.. Hvordan påfører man make-up med svampen?

Det man gør er, at man tager svampen, og putter noget lunt vand på den, så ind under vandhanen med den. IKKE for meget vand, da det bare er for at svampen ikke "æder" din make-up. Du vil kunne se at den vokser betydeligt. Det jeg har gjort er, at lade svampen ligge i et par minutter, og derefter er den klar til brug.
Hvis du har tørre områder, måske mellem øjenbrynene, så er den her, MEGET bedre at påføre foundation med, end børster. Det sætter sig ikke ligeså meget i huden, fordi istedet for at børste det på, "dupper" du det på. Den blender udemærket, og det ser bedre ud, og dækker bedre, end børster gør. Dog når det er kæbelinjen du er nået til - bliver det lidt sværere. Jeg synes det er sværere at blende det omkring halsen, end resten af ansigtet. Så det er en god idé at have en børste ved sig. 

Jeg har købt den her: 
Det tog ikke mere end en uge, før jeg havde den. Den kom flere dage før den "forventede" leveringstid.

I Danmark: 

- Lisa xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar