lørdag den 15. december 2012

Upcoming BEAUTYBOX

Hej alle.

Jeg har købt en masse produkter, som jeg meget snart vil give lidt first impression af, og deruover har jeg tilmeldt mig MYBEAUTYBOX - abonnement. Mange af jer har sikkert set videoer på youtube med glossybox, birchbox, my little black bag, og så videre - og vi har det også i Danmark - dog bare i det samme omfang.

Jeg har skrevet mig op til 3 mdr, og den første skulle gerne komme her imellem d. 12-20, også vil jeg helt sikkert fortælle hvad jeg synes om det! 

Det er rimelig nyt, jeg kan kun se 2 tidligere kasser på deres hjemmeside - men de har nogen af de mærker der ikke rigtig kan købes i DK, udover sephora, som kun ligger på sjælland. 

Mærkerne:


stila     Clean and Clear   JEMMA KIDD    URBAN DECAY

BENEFIT

- og det er bare de mærker der ikke kan findes i din lokale matas. 

^Der kan resten ses, og der er også et par stykker der "afsløres snart", så jeg ser frem til det!

- LISA

Ingen kommentarer:

Send en kommentar