tirsdag den 4. december 2012

GO!!

GIVEAWAY'EN ER IGANG!!!

VÆRDI CA 500 ,-

Der er et par ting udover det på billedet der hører med, men det vil jeg sætte på den nedenstående liste over tingene. 

1. ELF TRIO NEGLELAK
2. MATAS LUKSUS BODYSCRUB
3. ELF ANGLED CONTOUR BRUSH
4. M-COSMETICS CONCEALER BRUSH
5. RIMMEL LIPGLOSS
6. LISBETH DAHL GREEN TEA DUFTLYS
7. CIMI SPEJL
8. M-COSMETICS TWEEZER
9. MAKEUP PUNG
10. MATAS NATUR DEO ROLL ON
11. LIP NATURAL 2-PK LÆBEPOMADE

For at deltage skal du.. 

1. Følge min blog (jeg tjekker)
2. Skrive en kommentar her på bloggen når du følger + navnet på dit favoritslik
3. Have lov af dine forældre hvis du er under 18

JEG VÆLGER VINDEREN D. 2 JANUAR, OG I KAN DELTAGE INDTIL DEN DAG KL 12.00

HVIS DU VIL VIDE OM DU VINDER - så følg med herinde, da jeg skriver navnet på vinderen herinde, og hvordan vinderen kontakter mig, da jeg ikke vil bede om dine personlige oplysninger uden grund. 

- LISA <3

15 kommentarer:

  1. Fulgt ;D

    Mit yndlings slik er nok surt slik, eller stærke Gustav som er nogle bolsjer.

    Har lov af mine forældre

    SvarSlet
  2. Følger begge steder - og mit favoritslik er nok chokolade eller lakrids :-D
    Yaaay

    SvarSlet
  3. Følger dig nu...

    Åh, nu er jeg en rigtig lakrids pige. Jeg elsker bogstavs lakrids, super piratos, tyrkis peber og hvid chokolade! (:

    - Min mor har givet mig lov, men udenset hvad skal du bruge personlige oplysninger .. Du kan jo ikke sende tingene uden en adresse. (:

    SvarSlet
  4. Nanna low:
    Ja, det er korrekt, men vil ikke have folk skal skrive dem herinde, så når den slutter, smider jeg min mail herind, så i kan sende dem til mig over mail :D

    SvarSlet
  5. Følger - mit favorit slik er sød Panda lakrids. Det er virkelig min Gud.♥ Jeg kan også rigtig(læs: mega meget) godt lide Maltesers, mmmm.
    Jeg har fået lov af mine forældre. :-)

    SvarSlet
  6. Jeg er fast læser på siden nu - mit favorit slik må helt klart være chokolade, ellers må det være cookies hvis de tæller x
    - Jeg har tilladelse

    SvarSlet
  7. Jeg er fast læser af din blog. :-)
    Det er godt nok en god giveaway, du har kørende. Deltager helt bestemt.
    Krydser fingre for, at jeg bliver den heldige - Jeg har nemlig endnu ikke vundet noget på blogs, haha. :-)

    Mit yndlinsslik må være chokolade med mint.. :-P
    Jeg har fået lov af mine forældre.

    SvarSlet
  8. De flestes ting er jo bare fra Matas julekalendern?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja? Det skrev jeg også. Jeg købte den, for at give en god bunke af tingene væk.

      Slet
  9. Følger din blog nu :-)
    - mit yndlings slik må være noget surt. Fx det der "det sure mix". Elsker det!

    SvarSlet
  10. Er fast læser på din blog <3

    Mit yndlings slik er nok... Finsk lakrids! Det smager bare så godt :D

    SvarSlet
  11. Følger.
    Mit yndlingsslik må nok være finsk lakrids eller Panda <3
    Har fået tilladelse.
    Super fed giveaway :-D

    SvarSlet
  12. Jeg følger dig!
    Mit favoritslik må nok være all former for Lakrids, eller det der panda-slik, åååhmaaagard, elsker det!

    Følger din blog, men har det med at glemme at tjekke gfc, så hvis jeg ahr vundet, skriv gerne en mail på haandbold.laura@gmail.com ;-)
    Og jeg har fået lov! ;-)

    SvarSlet
  13. Jeg følger dig.
    - Mit ynglings slik er nok engelsk vingummier. :-)

    SvarSlet
  14. Jeg følger. ;)

    Mit yndlings slik er Jelly Beans, dem har jeg elsket siden jeg var 2. :D

    SvarSlet