tirsdag den 13. november 2012

Youtube inspiration

Hej alle!

Så - jeg har lige et par links til nogen channels som jeg synes i skal se. Jeg følger disse kanaler, og videoerne kommer med forskelligt interval.

Eleventhgorgeous - De laver blandede videoer, de har også en kanal som er mere vlog, men i kan finde linket til den på deres side. De snakker tit om tøj, skønhedsprodukter, men også dem selv - også laver de tags, og de underholder også i deres videoer. De smider videoer op ca hver 2-3 dag.

Laurenbeautyy - Det var her hos hende jeg begyndte at se videoerne. Hun laver ikke så meget (hvertfald for tiden) tags men mere looks altså .. How to get the look like Marylin Monre. Hun arbejder hos Bobbi Brown (kan man læse på hendes side) så det handler faktisk mest om make-up. Hun ligger desværre ikke videoer op så tit, ca hver uge (+ et par dage).

SIDST men ikke mindst..

ItsBl0ndie - først, hun minder mig rigtig meget om Britney Spears! Hun er den nyeste som jeg følger. Hun laver tags, og for det meste laver hun om drugstore produkter, så priserne ikke er helt oppe i vejret. Hun virker super sød, så synes også hendes blog skal have et kig. Jeg ved ikke hvor tit hun ligger videoer op, da jeg først lige er begyndt at se dem, men i kan tage et kig forbi. ;-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar