fredag den 2. november 2012

NEW IN -

Hej alle!
Så.. Jeg var på en lille "shoppe-tur" med min kæreste i Vejen i onsdags efter arbejde, og tænkte at jeg lige ville dele noget af det med jer! 


først! M.cosmetics eyeshadowbrush (beklager kvaliteten på 2. billedet, tror kameraet røg lidt ud af fokus) :-( Jeg har ikke rigtig haft mulighed for at bruge den endnu, men børsten er dejlig blød, ingen modstridende hår, hvilket for mig, siger en hel del om kvaliteten.. Jeg tror den kostede 59.95 ,- i Matas, men ikke hæng mig helt op på det! Nå men alle mine børster er faktisk fra M.cosmetics, jeg har købt dem sådan lidt hen af vejen, da de ikke helt har samme pris som ELF ;-)







 Sko fra Hummel - Jeg har ALTID haft en ting for mærket Hummel - det siger mig et eller andet, jeg har sportstøj, deres lynlåstrøjer, deres sko, deres sokker endda. Jeg ved ikke helt hvad der er med det. Nå! Men tilbage til skoene - de er størrelse 36. Som i kan se, er der en lynlås i siden, hvor man lukker dem! De har et lidt højt skaft, hvilket jeg elsker, MEN jeg valgte dem her som mine "vinter-hverdagssko", fordi de er nemlig foret indeni! HAPS! Nå ja, jeg købte dem for 700 kr i Sport24.




Next up er.. En Gillian Jones kosmetiktaske! Jeg har længe været på jagt efter en ny, da jeg desværre glemte at sætte låg på min foundation, da jeg lagde den i min gamle kosmetiktaske.. adr :-( Nå, men jeg kan godt lide en taske hvor ALT kan være i, og som i kan se .. Så ja! Den har sådan en hank, den er helt sort ellers, og der er to rum i. I det første rum er der huller, og der har jeg sat mine børster i (der er også et spejl), men gætter på du også bare kan smide eyelinere eller whatever deri. I det andet rum, se dér er der plads. Der er et lynlås rum, og det bedste er, at i bunden er der en plastik-organizer (hvilken man kan pille ud), men det er smart, så HVIS uheldet nu var ude igen med min foundation, kan situationen reddes! Men som i kan se er der rigtig meget plads i. Jeg har håndcreme, neglelak, 2 læbepomader i pakken, alle mine mascaraer, foundation.. det hele! 
Nå jo, forresten, så var tasken også (synes jeg) liiiidt i den dyrere ende - jeg betalte 299.95 I Matas


- Lisa

1 kommentar:

  1. Skal vi følges? Smid en kommentar på min blog hvis du er frisk :)
    http://ljubljanac.blogspot.dk/

    SvarSlet