lørdag den 20. oktober 2012

LOOK IN THE BAG - DEL 2

Hej alle - here we go again! Denne gang er det.. 3.. 4 ting jeg har på skemaet idag.

Jeg skriver idag om en af mine absolut favoritter, som jeg er glad for at jeg har investeret penge i! Så læs med!

(Beklager at billedet sucks lidt :-(). Men til sagen!
MaxFactor False Lash Effect

Absolut en af de bedste jeg har prøvet. Den er faktisk tom, men jeg bruger den til, hvis mine vipper klumper lidt, så til at separere dem, grundet dens gode børste. Jeg køber den helt sikkert igen når den kommer på tilbud da normalprisen ligger på omkring.. 130-135 kroner. Den er pengene værd, absolut, men tager den da gerne til 100 kroner! ;-)
Nå ja, men jeg elsker den her, kan klart anbefales!
Den næste jeg gerne vil rose er,
Maybelline The Falsies Volum' Express..Den er rigtig god, den har et børste der er bøjet,
så du kan nå rundt lidt anderledes, for når du vender "the wand", så vender børsten selvfølgelig også, som giver en helt anden vinkel! Nå, men det jeg synes den gør ved mine vipper er at give dem en lille smule fylde, og lidt længde til. Jeg har aldrig rigtig brugt den alene, faktisk mener jeg altid at jeg har brugt den som 2. lag til One by One, da det giver et rigtig fedt look, med de to sammen. Men, jeg køber den igen!

Lash Architect 4D
Denne mascara så jeg mange reklamer for! Købte den som en julegave med noget andet, men skiftede mening om gaven og beholdte den selv! Den giver volumen, dog synes jeg at selve mascararen, altså produktet, var rimelig "tykt" i det, og tørrede superhurtigt. Et minus er, at når du tager "wanden" ud, så kommer der virkelig meget produkt med, som sætter sig i kanten, og gør den ikke kan lukkes ordenligt igen! Også tørrer indholdet :(

Nu til min favorit for tiden! 
Maybelline One by One Volum' Express
Jeg kan faktisk slet ikke huske hvorfor jeg købte den her.. Tror bare jeg ville prøve noget nyt og det blev så den. Men jeg har ikke fortrudt! For den gør hvad de siger. Den gør dine vipper længere, du har ikke brugt for et tyndt "underlag" af makeup, så vipperne ikke klumper, fordi der kommer nemlig ikke for meget produkt ud med børsten - der kommer tilpas ud, til hvad man skal bruge. Den har et rundt børstehoved, så den er ikke ideel til de nederste vipper, men kan ellers kun sige godt!

Det var alt for denne gang!
- LISA








Ingen kommentarer:

Send en kommentar