onsdag den 10. oktober 2012

"Look in the bag" - del 1

Så bliver det skudt igang. 

I dette indslag vil det handle om øjnene. 

Jeg har RIGTIG mange mascara'er så her vil kun være et "udklip". 


The colossal Volum Express fra Maybelline! Det har absolut
været en af mine favoritter, uheldigvis er den ved at være tom :(
Dens børste er i medium størrelse med masser af "hår" til at fordele mascaraen ordentligt. 
   




Full Lashes Mascara fra H&M er et MUSTHAVE. Den koster omkring 50-60 kroner, og den er alle pengene værd! Den har en tynd, aflang børste, som gør at du kan komme ind i hjørnerne. Og det bedste? Den klumper ikke, så det ikke er til at ordne! Det der er min omgang nummer 2, og det er også en jeg vil have fremover. 



Loréal Paris - Volume Million Lashes

En af de mascaraer som næsten alle kender, er denne. Selv har jeg ikke rigtig brugt den, og den købte jeg sidste jul. Jeg synes faktisk bare at den får mine vipper til at klumpe rigtig meget, da jeg også synes det kommer for meget på børsten. Nu er jeg så på den anden side heller ikke til "tykke" vipper, men mere flotte lange vipper. Børsten er lige, og tyk. MEN jeg tror den er rigtig god til hvis man skal i byen og man skal have vipper der ikke"falmer"! :)


NYX HVID EYE/EYEBROW PENCIL

Selv synes jeg at ALLE piger skal have en hvid eyeliner. Denne her kan så også bruges til øjenbrynene, det vil jeg dog ikke gøre.. 
Men hvid eyeliner er rigtig godt, hvis man lægger det på den nederste våde kant og i hjørnet af øjet (gerne lidt ud også), så får det ens øjne til at se større ud - hvor sorte gør det modsatte. Derfor synes jeg den giver et rigtig godt modspil til den mascara man har på. Og Nyx? Ja det er jo altid godt! 

DET VAR ALT FOR DENNE GANG. 
Næste gang, vil der blandt andet være One by One, og falsies mascara! 

- LISA

5 kommentarer:

  1. Hvilken er din personlige favorit? Det behøver ikke være en af dem du har vist, det kan også være en du engang havde, eller en en af dine veninder har, eller en din mor har?


    blaffemix.blogspot.com

    SvarSlet
  2. det er mine one by one og falsies. :) det er mine absolut favoritter, da de duer til det hele. ;)

    SvarSlet
  3. The colossal Volum Express fra Maybelline kan helt klart også anbefales herfra, man får lækre lange vipper af den og den klumper ikke!
    Linker lige til min blog, håber du vil kigge forbi, den kan følges på bloglovin.com
    http://leadahlkirkegaard.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
  4. Hvorfor har du dog så mange mascaraer?

    SvarSlet
  5. Hej, jeg har dem fordi.. Det ved jeg ikke! Jeg har købt dem, brugt dem lidt, så har jeg opdaget en nyere og bedre mascara, også indimellem skifter jeg lidt rundt. :)

    SvarSlet