tirsdag den 12. februar 2013

THE LYING GAME

THE LYING GAME


Du kender måske serien, måske kender du bøgerne, og måske har du hørt om forfatteren før.
Det er nemlig den præcis samme forfatter der har skrevet Pretty Little Liars-serien, som jeg også har læst.
Hun har også lavet denne bog, og 3 andre, i samme serie, som jeg husker. Dette er bog nummer to i denne serie "The Lying Game". Den er også blevet filmatiseret på ABC Family, og er ikke sikker på om serien endnu vises i Danmark, men jeg har indtil videre set alle afsnittene af den på nettet.

Bøgerne:
Den handler om to adopterede piger, der blev skilt ved fødslen, og de finder hinanden da de bliver ældre. De er endt i to meget forskellige familier, og i bogen, bliver Sutton myrdet. Men det ved, hendes tvillingesøster, Emma kun. Hun modtager trusler om at hun skal træde i Suttons sted, og spille Sutton.. Ellers.. 

Serien:
Handler igen, om to forskellige piger, tvillinger, som blev skilt ved fødslen, og adopteret ind i forskellige familier. De lære at kende om hinanden, hvordan mindes jeg ikke bliver vist, men Emma tager en impulsbeslutning om at tage hen til Sutton. Sutton overtaler Emma til at træde i hendes sted, imens hun leder efter deres biologiske forældre. Men snart finder de ud af, at der er noget mystisk ved deres adoption..

Selv er jeg grebet af både bogen og serien, og hvis du kan lide Pretty Little Liars,  vil du også elske både serien og bøgerne! 

XOXO

- god læselyst!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar