lørdag den 23. februar 2013

MYBEAUTYBOX FEBRUAR

MyBeautyBox Februar

Som i, mine fantastiske læsere kunne læse for et par uger siden, fik jeg en MBB i januar & december - hvilket vil sige at dette er min sidste box á 3, som jeg lavede abonnement på! Og jeg har desværre ikke mulighed for at blive ved med at abonnere, men tro ej - at det er sidste gang i ser noget lignende. 

Men - jeg kan ikke blive mere glad, end jeg er for denne boks, det er den bedste jeg har fået indtil nu! 



Månedens box består af:

Diego Dalla Palma - The wicked queen læbestift - full size
Diego Dalla Palma - 6 øjenskygger - full size
Diego Dalla Palma - Dark Knight eyeliner - full size 
(for overstående produkter: 249,95,-)
Very Fairy deluxe lip brush - fullsize - 69,95 ,- 

Et par billeder af indholdet:





MyBeautyBox er en abonnementservice hvor du modtager 4-5 skønhedsprodukter én gang om måneden, for 129 kroner. Størrelserne varierer på produkterne, men de har rigtig store produktnavne med i deres boxe - indholdet varierer selvfølgelig også måned for måned.

Boxen kan bestilles her: www.mybeautybox.dk

- XOXO

1 kommentar: